tirsdag 3. januar 2012

Reisen til Bangkok!

Først så dro jeg fra Bergen bort til Oslo på søndagen 1.januar. Fikk møte Anna Vilda før jeg dro videre til Susanne og Andre på Torshov. Anna Vilda skal jo til Uganda i midten av januar så det var fint å se henne før jeg dro. I Oslo var det snø, og det var jeg ikke forbredt på. Når jeg klarte å komme meg bort til Susanne og de så gikk vi de  og kjøpte kebab til oss. Så gikk vi opp i den koselige leiligheten og snakket natten lang før jeg skulle opp igjen klokken 05 for å dra inn igjen til Gardemoen. 

På Gardemoen fikk jeg vite at de ikke fant billetten min så de kunne bare sende meg til Amsterdam, men ikke Amsterdam-Bangkok. Så ble litt stresset for da betydde det at jeg måtte sjekke ut også inn igjen i Amsterdam.... men heldigvis gikk det fint :) Fikk kjøpt meg parfyme og melkesjokolade nomnom. 


Det ble Viktor & Rolf Flowerbomb Summer Edition for 295 kr!
Den orginale er 800 kr, denne er  mye friskere og lettere som jeg liker det. KUPP!


Når vi kom til Amsterdam flyplass etter å ha kjørt den lengste kjørebanen med flyet noensinne, dro jeg inn for å finne kofferten min på rullebåndet. Så kom det politifolk rullende susende på SEGWAY! Haha det var awesome :D Jeg sjekket ut og sjekket inn igjen, og hadde en halvtime på meg til å se litt rundt på Schiphol flyplass :) Der fikk jeg en oliebol - hollandsk nyttårsbolle av jenter i budeieuniformer og klogger. Så meg litt rundt inne på Victoria Secret og endte opp med litt undertøy før jeg skulle bort til gaten. Måtte selvfølgelig betale overvekt!! ARG. 26 kg overvekt stod det på vekten, mens fra Oslo var kofferten 22 kg. Heldigvis så var de snill, så jeg betale bare for 3 kg. Men allikevel 3 x 30 € = 90 €. 

Nå var det en 10 timers flytur som stod for tur....... 




Flyturen gikk greit, utenom at man er stengt inne på et fly og tror at det er gått lengre tid enn det det virkelig har gjort. Trodde jeg hadde sovet halve turen så hadde jeg sovet 1 og halv time.... fml. Maten var grei og var glad når jeg kom av flyet. Svett og fin. Jeg ble hentet av hotellet mitt, men de skulle hente en til så ble stående der å vente i 1 og halv time, for hun jenten hadde problemer med immigrasjonskontoret.  Hun skal også gå på Thammasat så fikk snakket litt med hun :) Fikk meg en halv venn. 

Nå er jeg på hotellet, ensom og aleine, uten Natcha eller noen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar