tirsdag 3. januar 2012

Bangkok: Dag 1 - KVELDSTID

Etter omvisningen på Tha Prachan så dro vi til en resturant hvor onkel,hans kone og deres sønn skulle møte oss. Jeg hadde ikke spist siden flyet klokken ca 05 thaitid så jeg var ganske sulten. Vi bestilte sånn som det er vanlig her nede, en haug med retter som vi deler med hverandre. Nesten som tapas bare med fulle porsjoner. 

Vi fikk snakket litt alle sammen, men de er litt sjenerte for de pleier ikke snakke så mye engelsk så det er mange ord de ikke klarer å komme på. Men jeg synes det går greit. Slår til med noen thaiord her og der jeg og. 

De spurte meg om alt jeg trengte. Og det jeg trenger mest er et thai sim kort så jeg får thainummer. 

Vi bestemte oss for å dra til et nyåpnet shoppingsted, Circle shopping. Det er nesten som en liten shopping landsby med små veier som heter søte navn med søte butikker og cafeer. Vi kjøpte litt mat og drikke så jeg har til morningen imorgen og TAKK OG LOV en ny tannkrem. 

Jeg har verdens søteste fetter/søskenbarn! Han poserer hvis du tar opp kameraet haha lol. 

Vi endte selvfølgelig opp med is og ikke sim-kort! -.-


Pynter til jul gjør de, selvom de ikke feirer jul ^^

En "søt" pose som ser ut som noe helt annet haha





Kone, mann, sønn og min tante. Hvis dere ser nøye kan dere skimte peacetegnet til min fetter :)



Buketten jeg fikk av min tante



Og nå skal jeg legge meg(0130) her nede, med et stort HÅNDKLE som dyne. Må til Ikea ASAP. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar