tirsdag 3. januar 2012

Bangkok: Dag 1 - DAGTID

Etter jeg kom på hotellet mitt, Amarin Mansion, så LENGTET jeg etter en dusj og etter å få pusset tennene. Jeg dro rett ned på minimarten på hotellet og kjøpte det nødvendigste. Så kommer jeg opp på rommet og trøkker tannkremen på tannkosten og inn i munnen med det. DET ER DET JÆVLIGSTE JEG HAR SMAKT. Se bildet under . 

Tannkrem med mynte og SALT. Skjedde med det. 

Men jeg måtte pusse tennene, så led meg gjennom det. 

Jeg hadde ikke vært 10 minutter på rommet engang før både onkler og tanter ringte på hotelltelefonen og ville snakke. Vi ble enige om å spise middag sammen seinere. 
Jeg sov litt etter dusjen 5 timer, og plutselig var klokken 15 og de skulle hente meg 16. Men don't worry! 1600 her betyr 1630 så jeg hadde masse av tid til å stelle meg før de kom lol. 

Min tante har gått på Thammasat før så hun dro meg med bort der for å vise meg Tha Prachan campus. Rangsit campus ligger ca 2 timer utenfor Bangkok så den får jeg ta en annen gang. 
Så nå er jeg litt kjent med området, og det var ikke så flott i virkeligheten som på bilder haha. 

Mitt "fakultet" - Pridi Banomyong International College
Hovedbygningen - The Dome Building


Ryggen til min tante lol



Det store bygget der bak fotballbanen er visst auditoriet...



Ett eller annet om utvekslingsstudenter. Håper og ber for noe Buddy ordning som de har ved UiB.
  Med en thai venn hadde jeg lært thai fortere. Bare se vekk fra det at jeg har thai kjæreste og mor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar