fredag 21. oktober 2011

One Step Closer

Nå er alle papirene fylt ut, alt er kopiert og har tatt noen grusomme passbilder av meg selv hvor jeg ser ut som en EMO. Poster de seinere haha. Kanskje jeg må ta nye før jeg leverer inn alle papirene på mandag? 

Jeg har kjøpt meg en ny mobil, Samsung Galaxxy SII i hvit. Følte jeg trengte en helt toppmoderne mobil før jeg drar. Skal også få Apple MacBook Pro av Natcha til jul ^_^ gleder meg! Har jeg ikke verdens beste kjæreste?

Og idag har jeg kjøpt verdens største koffert på nattåpent. Det var tilbud på en orange Samsonite koffert, men den var stor nok til en sydenferie. Jeg trenger en koffert til LIVET MITT!! Så ble forelsket i en super stor ROSA Samsonite koffert hvor jeg kunne ha alt oppi. 1799,- kostet den.......................... Tenkeprosjekt. Men så er det 10 års garanti, 3 låser og den er super robust så dro fra nattåpent en stor rosa koffert rikere og 1799,- fattigere :(


Elsker den allerede. Og har begynt å pakke litt haha - sommerklær,bikinier og noen bøker :) 

Har også blitt kjent med en jente som heter Palm gjennom Facebook. Vi er begge medlem av gruppen Thammsat Exchange Spring 2012, og hun skal også studere på Thai Studies instituttet på Thammsat. Hun drar allerede ned i midten av desember, mens jeg tenker å dra mellom 2.-5.januar :)
Vi har avtalt allerede å være reisebuddies! Så gleder meg mer allerede. Fått meg en venn jeg aldri har møtt.

Fra Hawaii oktober 2011
Det var dagens oppdate av hvordan det ligger an.

3 kommentarer:

  1. Tror vi har samme koffert :D bare at min(eller broren min sin..) e grå..... Og bra du har en reisebuddy! Og fint bilde av dæ. savne dæ <3 kjem du til Trondheim i jula? :D (a)

    SvarSlett
  2. ÅÅ :) Den er sykt stor haha :) Blir glad av å se på den hihi. Jepp, gleder meg til å reise og møte hun. Men hun skal bare være der 6måneder.... Men klarer meg :)
    Jeg vet ikke om jeg kommer allikevel....... Faen altså.. Kan være jeg må dra før i desember pga flyprisene :( skal også på visninger lol.

    SvarSlett
  3. åå nice :D ja d gjør du vettu!
    åååskjønne! heheh spennende :D

    SvarSlett