mandag 7. november 2011

Closer than you think

Jeg har funnet ut at første skoledag er mandag 9.januar 2012 på Thammsat University. 

Før den tid må jeg ha funnet leilighet (de jeg så på er under vann - Thailand opplever nå den verste flomkatastrofen på 50 år, så må begynne å vurdere andre leiligheter), og finne meg til rette ^-^

Jeg drar nå i slutten av desember, ikke begynnelsen av januar som jeg trodde for noen uker siden. Også må jeg feire nyttår "aleine", eller i et nytt land blir det vell. Kommer til å feire med min familie i Thailand, men allikevel :(

Første semester tar slutt 4.mai, også kommer Natcha ned 11.-12.mai også har vi planlagt reise til Beijing og Chengdu i Kina og Tokyo i Japan! *-^ GLEDER MEG ALLEREDE!!

Så har jeg også snakket med venninene mine og planlagt at de kommer ned sånn juli-august. Da skal vi reise rundt i Thailand for det er mye jeg ennå ikke har sett selvom jeg har vært der 12 ganger. 

Men jeg vet allerede at jeg kommer til å savne Natcha, kattepusene mine og venninene mine mye. Nå har jeg bare to måneder til å kose med de på -.- 
Heldigvis har vi Facebook,Skype og tlf til å holde kontakten!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar