lørdag 24. september 2011

Søkermøte med UiB

Opprinnelig skulle jeg på søkermøte med UiB på mandag, men det ble flyttet til torsdag istedet.
Gledet meg mye for å endelig begynne på prosessen med å komme meg til Thammasat! ^__^
Fikk en haug med papirarbeid som skal inn om 4 uker(men jeg er vekke 2 uker på ferie).
CV om meg selv
Alle papirene utfylt og underskrevet
Passbilder
Anbefalingsbrev fra foreleser - kleint som faen
Bevis på engelskkvalifikasjoner 

Fikk også høre at jeg er eneste fra UiB som skal til Thailand, og at ifjor var det 4 stykker som dro :( Hvorfor ventet ikke bare en av de med å reise og heller dra med meg? Muu. Blir stresset av tanken å være helt aleine der nede og skaffe meg venner. Kleint :(
Gleder meg til å se byen igjen, varmen,maten og shoppingen! Og skolen....... haha
Meg på vei for å hilse på Emerald Buddha

Middag på Byoke Hotellet i 63.etg

3 kommentarer:

  1. ååå hahah fra foreleser?!?! kem tok du, ka skreiv dem? gikk d greit? :P
    og ja ser d e skummelt å dra alein :/ Men you can do it :D

    SvarSlett
  2. Ja! Det var det hun koordinator sa :/ Menne gikk til studieveilederen og spurte om det var lurt siden foreleserne er sikkert så opptatt pluss de kjenner ikke meg og da hadde det bare vært kleint haha :P Så hun sa at hun skulle skrive et og det var som oftest hun som skrev for hun hadde en mal på det :) Men tenkte å ta Andrew Lattas(SANT104) for han e den søteste personen hahhaa! Gled deg til SANT104 :D

    SvarSlett
  3. ååå hahahah bra ofra av hu da! hadd vært kleint ja :P aaw haha ja glede mæ :D

    SvarSlett