søndag 18. september 2011

Bangkok has me now!

Jeg bestemte meg for å lage en blogg sånn at de som vil kan følge meg når jeg drar til  Bangkok, Thailand som utvekslingstudent. Jeg drar i januar 2012 for å begynne på Thammasat University, hvor jeg skal bruke mine 60 frie studiepoeng (bachelorgrad) for å studere Thai Studies. 

Jeg gleder meg til å dra fra lille regnfulle Bergen, til en travel storby på over 9 millioner mennesker, med sol og eksos og et yrende kulturelt folkeliv ^-^!

Valget av navn valgte jeg etter å ha sett filmen Hangover 2 hvor handlingen finner sted i Thailand. 
Setningen "Bangkok has him now" blir sagt mange ganger og har på en måte festet seg.
Anbefaler alle å se filmen for å få et lite innblikk til det jeg skal begi meg ut på haha. 

^____* 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar