torsdag 29. desember 2011

UKE 52 :Oppdatering

Vaksiner - Check!
Engelsk kvalifikasjoner gode nok - Check!
Ny data,mobil og koffert - Check!
Flybilletter - Check!
Visum - Check!
Forsikring - Check!
Reisebøker - Check!
Ferdigmat fra Norge - Check!
Medisiner fra Norge - Check!
Lån og stipend - IKKE I BOKS

 Nå drar jeg om få dager og jeg har enda ikke fått noen offisielle papirer på hvor mye jeg skal betale i skolepenger. Lånekassen trenger dokumenter hvor det står EKSAKT hvor mye jeg må betale. UiB sier jeg må betale det selv også sende kvitteringen til Lånekassen etterpå...... Er det vanlig for en student å bare ha 12 tusen kroner tilgjengelig? Ikke for meg hvertfall. Har spart opp en del penger men de går til første ukene og depostiumspenger til leilighet.
Blir så frustert over at det ikke går an å få de rette papirene til et anstendig tidspunkt. Fikk det offisielle brevet om at jeg var kommet inn på Thammasat University den 28.desember (igår), så ting skjer ikke akkurat kjapt......

Men nå er alt pakket å klart!
Mangler bare å si hade til venniner og familien :)

Nyttårsaften blir den siste dagen jeg er med venninene, så flyr jeg til Oslo 1.januar.
Der skal jeg få bo en natt hos en vennine før jeg drar fra Gardemoen tidlig 2.januar :D


Noen vil ikke at mammaen sin skal dra :( snufs


Bursdags-, 3års- og julegave fra Natcha *3* 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar