fredag 16. desember 2011

Flybilletter, visum, kursplan og hotell

 Da var flybilletter bestilt og jeg drar fra Bergen den 01.januar 2012 og fra Oslo den 02.januar 2012
Det er bare litt over 2 uker før jeg drar og mye jeg skal ha gjort og venner/familie jeg skal si hade til. 
Har enda ikke fått alle papirene til å søke lån og stipend fra Lånekassen arrg.... Men jeg har fått visum fra det Thailandske konsulat så alt uten om penger er i boks!

Passasjerer:
FornavnEtternavn
Mrs AASA ELISE  HAMRE 


Flygninger:
BookingAirlineFlightDepartureairportArrivalairportDepartureArrival
HB5DYSASSK0821 Oslo (OSL)Amsterdam (AMS)mon 2.jan 08:30mon 2.jan 10:20
K78FZ2 China AirlinesCI0066Amsterdam (AMS)Bangkok (BKK)mon 2.jan 14:00thu 3.jan 06:45



Jeg er kjempe spent og gleder meg til å oppfylle drømmen jeg har hatt siden videregående om å få studere i Thailand ^^

Fagene jeg skal ta første semester er:
- Beginning Thai to ganger i uken
- Social and economic development in Thailand
- Thailand in an international arena
- Thai media and society
og
- Thai Cuisine

Fagene går på egne dager i hele uken og siden jeg har fem fag så er jeg på skolen fra mandag til fredag.... Men har heldigvis helgene fri til reising i og utenfor Thailand, og til utforsking av Bangkok!


Hotellet jeg skal bo på de første nettene i Bangkok kommer å henter meg på flyplassen så nå er alt fikset utenom Lånekassen og leilighet. Men skal på leilighetsvisning med Thammasat så det fikser seg sikkert raskt også.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar